Diskusia: Hustý škandál: V Nemecku na párty ukrižovali pornohviezdu!

Majiteľ obľúbeného berlínskeho klubu si zarobil na pekný malér. Na výročie svojho podniku totiž zorganizoval naozaj bizarnú šou, ktorá pobúrila nielen konzervatívnych veriacich. Viacero návštevníkov diskotéky, a na druhý deň prakticky celé Nemecko, označilo majiteľa za dekadentného úchyla.
« Späť na článok

Zoradiť: od najstarších | od najnovších

Aisopos

Aisopos Nevhodné

08.03.2013 | 03:34

Medzi kresťanom a moslimom je len jediný rozdiel... Kresťania už majú zakázané vraždiť v mene viery (už smú len pohlavne zneužívať ale len chlapcov a do 18-tich rokov, potom už by to bola homosexualita Haha ), inak by babu isto ukameňovali :D Ostatne aká štetka? Najviac babám do štetiek nadávajú špaty ktoré nikto nechce a blbečkovia ktorým žiadna nedá :D Súhlasim

1 3
Agnesineta

Agnesineta Nevhodné

21.04.2012 | 17:39

a takto ukrižovať všetky štetky. Hriešnice.

2 10
espet

espet Nevhodné

06.08.2012 | 15:51

nechcem vyzerať ako prudérny, ale dovoľ mi jednu parafrázu na bibliu. ježiš videl, ako chceli ľudia ukameňovať ženu. pýtal sa, čo spáchala. dav kričal - je to hriešnica, cudzoložnica. ježiš im odvetil - kto si bez viny, hoď do nej prvý kameň. ľudia zahanbene pustili kamene z rúk a odišli.

11 0
metrix285

metrix285 Nevhodné

28.01.2012 | 14:47

keby jej naozaj pribili ruky aj nohy na ten kriz, asi by to taka "sranda" nebola. O to ide, nie o symbol.

1 0
Psiho

Psiho Nevhodné

29.12.2011 | 13:02

Nevidim na tom vobec nic take poburujuce? To CDU vadilo len to ze bola na krizi? Keby ju priviazali o kol, tak by im to nevadilo. Divne. Kazdopadne majitel si spravil super reklamu, teraz kazdy citatel badmanu najblizise ke dpoojde do Berlina, tak vie kam ma ist na pivo :)

5 4
Aisopos

Aisopos Nevhodné

08.03.2013 | 03:28

Presne tak, bombastická reklama a zadarmo :D

1 1
ini24

ini24 Nevhodné

21.12.2011 | 02:02

cirkev cele starocia zabijala a mucila nevinnych ludi ale to je v poriadku vas trapi ze si niekto zavesi stetku na kriz, neviem ci by ste ho nemali ukrizovat ako to mala cirkev vo zvyku...cele ludstvo je zvratene , farari zneuzivaju deti , to je zle, to by sa malo trestat a to ze niekto nevie od dobroty co ma robit to vas trapi len preto ze ste rovnako uchylny ako majitel toho baru...

15 5
orchidea553

orchidea553 Nevhodné

15.12.2011 | 23:26

V pornobrandži ide všetko, každá baba vie do čoho ide, už je na nej aké praktiky akceptuje, čo robí alebo nerobí. Spokojnosť

1 4
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:16

A keby sa Pán Ježiš utopil, tak teraz by sme akože nesmeli sexovať vo vode? otrasné ako sa toho hneď všetci chytia... mal dostať pokutu a riadne mastnú a nejaké dočasné pozastavenie obchodnej činnosti a nie to rozmazávať po médiách a sociálnych sieťach a robiť tomu kreténovi reklamu!

6 7
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:05

-za nahú atrapu Ježiša ju chcú zabiť... no niesu tí kresťanskí fanatici zlatí? Pýrim sa Pýrim sa

14 8
izmael

izmael

10.12.2011 | 21:35

Príspevok bol odstránený z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.

M636

M636 Nevhodné

10.12.2011 | 21:23

Deti nech vám už nehrabe.Nejaký debil,pretože to normálny človek neurobí,niečo zbuchne aby sa o ňom písalo a mal viac návštevníkov - t.j. viac peňazí,zaplatí "hérečku",ktorá si to tam odtrpí,zoberie lóve a potom sa niekde zašije aby sa na ňu zabudlo. Myslím,že je načase aby sa váš otec dvihol od televízora ,vytrhol vám kábel z PC a vylepil jednu otcovskú.Ale zjavne sú vaši rodičia v podobnej sračke ako tá šlapka na tom kríži a keby čítali tie vaše príspevky tak by sa asi celkom slušne hambili . Hovorí vám čosi slovo morálka ? DETI ?

16 7
metloslav

metloslav Nevhodné

10.12.2011 | 17:50

No a čo je na tom?! To že má kresťanská cirkev za svoj symbol kríž, čo bol v tých dobách nástroj popravy, to sa mne zdá zasa úchylne morbídne! Nadávam...

16 13
Aisopos

Aisopos Nevhodné

08.03.2013 | 03:37

Husiti by namiesto kalicha mali mať ako symbol sirky... aspoň podľa tejto logiky :D

0 1
umelecZivota

umelecZivota Nevhodné

09.12.2011 | 22:49

Čo robili v klube veriaci ? Smiech Smiech Smiech Bože taká filozofia okolo jedného kríža

16 19
vampiriak

vampiriak Nevhodné

09.12.2011 | 17:46

KRÍŽ je symbolom MUČENIA a TRESTANIA... vždy bol, aj pred Ježišom a vždy bude - momentáne je v pornografii sado/maso praktík... toto nepochopí len niekto, kto si z neho robí modlu, čo určite nemohlo byť zámerom ani Boha ani Ježiša a ani nikoho so zdravým rozumom - mať za modlu symbol MUČENIA a TRESTANIA - ale ruku na srdce.. o čom vlastne tie cirvy v skutočnosti sú, že?

16 26
Aisopos

Aisopos Nevhodné

08.03.2013 | 03:43

Nielen to... Filozofia Ježiša Nazaretského modly priamo zakazuje. Kresťansko-judaistické prikázanie prvé: Nebudeš mať iných bohov okrem mňa a uctievanie svätých, polosvätých, anjelov a kadekoho nejak nejdú dokopy... Napríklad aj modlenie k Ježišovi je de facto modloslužobníctvo, ale mať doma na stene mŕtvolu zavraždeného filozofa a kritika spoločnosti a ešte to považovať za niečo sväté... Ešte by to chcelo hlavú Jána Krstiteľa aj so sekerou a zopár ďalších symbolov nepriateľstva voči zdravému rozumu... Čo kresťan to retard, 99,999999% z nich nikdy nečítalo celú Bibliu, natož aby ju pochopili. To čo uctievajú je paškvil vytvorený Rímsko-Vizigótskymi vrahmi a uctievačmi smrti a krvi.

3 1
Deftie

Deftie Nevhodné

07.08.2012 | 10:25

Hlavna vec, ze vampiri boli v kazdej etape ludstva iba charizmaticki cool hlaskujuci chlapi, ze? Ale ku krizu, myslim, ze nejde o to, ze je to symbolom mucenia a pod, ale o to, ze to bola jasna provokacia, nebol v tom ziaden iny zamer, co priznal aj majitel toho baru.

2 0
Poet25

Poet25 Nevhodné

09.12.2011 | 20:27

kríž z historickeho hladiska moze znamenat mučenie, ale vyklad cirkvi ho povazuje za znak spasy. ak by si podobne urazil symbol islamu tak si v lepsom pripade ukamenovany...

30 4
Aisopos

Aisopos Nevhodné

08.03.2013 | 03:45

Znak spása? Tak to asi treba kresťanov spasiť dľa ich predstáv :D

1 1
Petino

Petino Nevhodné

09.12.2011 | 09:16

mohla to byt pekna show .. neviem co sa zase niekto pohorsuje..

21 25
umelecZivota

umelecZivota Nevhodné

09.12.2011 | 22:51

Presne tak, verím, že to bola super show, to len cirkev si všetko privlastňuje Súhlasim

13 17
Poet25

Poet25 Nevhodné

09.12.2011 | 12:12

zorganizujeme teda podobnu akciu niekde a zavesime tam tvoju mamu napriklad. nepochybujem zeby sa jej to pacilo...tomuto svetu chyba trochu slusnoti a zdraveho rozumu v tejto dobe...

28 19
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:20

prečo jeho matku? prečo sa do neho hneď púšťaš?! Boli predsa v "najnadupanejšom" bare v meste, kde sú podobné uletené show nie nevídané -čo čakali? bábkové divadlo a šup spinkať? tak to trochu prepískol, ale prúser by bol, keby ju tam fakt pritĺkol a nielen uviazal okolo zápästí...

9 5
vampiriak

vampiriak Nevhodné

09.12.2011 | 17:23

veru veru... zdravého rozumu... považovať hneď čiukoľvek mamu za pornoherečku, to už chce riadny kus vákua v hlave aj inde

18 16
Poet25

Poet25 Nevhodné

09.12.2011 | 20:59

slusnost a zdravy rozum tiez znamenaju zaujimat sa o svoje okolie, o socialnu patologicke javy v dnesnej spolocnosti a to ze dnes nic je tabu...

21 7
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:29

...sado-maso, sexuálny vampirizmus, rôzne fetiše a podobné patologické sexuálne úchylárny boli vždy. Akurát dnes sú viac medializované... to je celé. Ak sa na to raz náhodu pozrieš v bare, ok -ale ak to začneš sám vyhľadávať lebo ťa to núti - to už je vadné.

6 1
Aisopos

Aisopos

08.03.2013 | 03:47

Príspevok bol odstránený z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.

kidon

kidon Nevhodné

09.12.2011 | 14:11

Pravda, chýba rozum aj slušnosť, predovšetkým tebe... Keby nechýbal rozum, možno by si si všimol, že tá žena to robila dobrovoľne, a bola aj v inom veku. Keby ti nechýbala slušnosť, nepísal by si tu somariny na nikoho mamu. Nevidíš v tom rozdiel?

12 17
Poet25

Poet25 Nevhodné

09.12.2011 | 20:25

určite žiadna žena v pornopriemysle neberie drogy a nie je k tomu nutena...s mamou som chcel poukazat ze dnes je realita taka ze dnes co nie je moje tak o to sa nestaram. tym chcem povedat ze ked niekto zide z cesty a da sa na pornopriemysel znamena ze potrebuje pomoc. pre niekoho konzervativne ja to chapem a nikomu nevnucujem,

20 9
ATHONNY

ATHONNY Nevhodné

09.12.2011 | 07:36

pride mi to ako ked su mlady niekde na disce a vedlajsi kostol zacne vyzvanat ,taktiez je to zvratene a to nehovoriac ked pridem po flame domov rano o 4 a o piatej zacnu tie zvony hrat. toto by malo byt trestne!!!

13 12
filiosys

filiosys Nevhodné

28.01.2012 | 09:19

ty chudak k muru postavit vsetkych obmedzencov ako si ty a ratatatata alebo mali tcvoji rodicia neposluchnut papeza a pouzit kondom . ako mozes byt taky primitiv a porovnavat take veci?? ze zvony.. aj mna niekedy seru ale od 22.00 do 6.00 je podla zakona nocny klid preto ak na disco tak mimo mesta. a co sa tyka takychto zvratenosti hm to sa dele a bude ale nemali by tomu kvazinovinari davat priestor v mediach. inak vykonat to co som uz na zaciatku napisal. k muru..

0 2
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:32

pravda pravda. Mám byt hneď v susedstve kostola a normálne v nedeľu majú zapnuté reproduktory aj von z kostola, a riadne nahlas... ja mám chuť sa sťažovať -prečo ma niekto núti počúvať jeho kázne (a falošný spev...) ? mňa pobuduje zasa toto!

7 2
sassy.girl.

sassy.girl. Nevhodné

08.12.2011 | 14:49

podľa mňa je toto už priveľa, niesom žiadna fanatická katolíčka ani puritánka, ale sú veci, ktoré by sa nemali takto znevažovať pornografiou, je to podobné ako točiť porno v kostole, alebo nedajbože na cintoríne, sú symboly a miesta ktoré si zaslúžia trošku úcty ...

20 6
dior220

dior220 Nevhodné

08.12.2011 | 10:57

aj hakovy kriz tu bol daleko pred hitlerom aj hajlovanie je iba dvihanie ruky a predsa je propagacia tohto trestna symboly maju obrovsku moc

15 3
mariott59

mariott59 Nevhodné

08.12.2011 | 01:02

Ja len za seba svoj názor: to ukrižovanie sa mi nepáči....nemali to urobiť a viac úcty k určitým historickým veciam by aj v dnešnej dobe nezaškodilo. Nič viac a nič menej Milujem to

17 6
vampiriak

vampiriak Nevhodné

09.12.2011 | 17:26

cmuk srdiečko a ešte aj kvetinka.... a smajlíček Spokojnosť

3 9
baccio

baccio Nevhodné

07.12.2011 | 23:50

preco vlastne poniektory tak neznasate veriacich.Urobili vam nieco konkretne? kazdemu jednemu z vas, ktory tu na nich kidate, neaky krestan konkretne ublizil? Lebo mi to pride take nepochopitelne , akoby ste neznasali kazdeho kto veri v Boha len koli tomu lebo v neho veri. Preco?

13 14
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:38

to nieje o tom, že nemám rád kresťanov - nie nevadia mi. Ale vadí mi to, že kde sa v nich berie tá drzosť spovedať (prečo by mal niekto vedieť moje najtajnejšie tajomstvá) alebo niekomu zakazovať interupciu (ako môže muž -kňaz, ktorý v živote nesplodí a na svet neprivedie ani škrečka -ako môže ovplyvňovať a vyčítať žene rozhodnutie ísť na interupciu). A kopec iných vecí... proste mi vadí ich extrémizmus a istý druh bezohľadnosti. A klobúk dole pred kresťanmi, ktorý sú nimi v pravom zmysle slova: láskaví, odpúšťajúci, veriaci, skromní a bez nenávisti v srdci....

8 1
metloslav

metloslav Nevhodné

10.12.2011 | 17:57

Nie veriacich, ale nemám rád kresťanov, ale iba takých,ktorí to silou mocou presadzujú a ani nemajú prečítanú bibliu ani nový zákon. ...a ÁNO, mne konkrétne ublížili psychicky! Som rád, že som dokázal svoju myseľ od náboženstva oslobodiť.

12 1
vampiriak

vampiriak Nevhodné

09.12.2011 | 17:29

Veriaci v zásade obmedzujú a karhajú ľudí, ktorí na nich vôbec nie sú zvedaví... Ľudia neznášajú obmedzovanie a karhanie, nie veriacich. Každý veriaci, ktorý si žije slušne, slobodne a rovnako toleruje slobodu iných, nemá s nikým problém a nikto ho nemá prečo neznášať. Že aha

15 6
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

08.12.2011 | 01:17

Lebo boli aj vojny pre ľudskú hlúposť. Ľudia umierali pre slepotu a naivitu...

8 11
lizatko5819

lizatko5819 Nevhodné

07.12.2011 | 22:46

Pane Bože,viem že aj Ty máš rád pekné baby,prosím Ťa na kolenách dopraj taký kríž aj do nášho kostola.To tam začnem chodiť aj ja.

24 17
mariott59

mariott59 Nevhodné

08.12.2011 | 00:56

Smiech Súhlasim

9 6
MrJapopal

MrJapopal Nevhodné

07.12.2011 | 22:18

kríž tu bol ešte pred cirkvou, tak neviem, čo sa tak rozčuľujete. kríž v kruhu bol symbolom viete čoho? 4 svetové strany a 4 ročné obdobia, niečo podobné, ako hákový kríž. ten vyjadruje to isté. takže toľko ku krížom a to, že cirkev sa ním oháňa- oni ho majú ako symbol utrpenia nie, ako symbol prírody... tam je hlavný rozdiel. kňaz a za nim mrtvola na kríži... to je mi viera...

17 14
jazzman1961

jazzman1961 Nevhodné

07.12.2011 | 21:14

jake hviezdy uz nesrandujte tie kurvy smradlave????????????????????

12 7
mariott59

mariott59 Nevhodné

08.12.2011 | 00:57

maš pravdu

9 2
ratikor

ratikor Nevhodné

07.12.2011 | 21:13

zahrám sa na diablovho advokáta. Ktoré božie prikázanie vlastne to pekné dievča porušilo, že to tak zdvihlo adrenalín príslušníkom náboženstva hlásajúceho lásku a odpustenie? :o))))

19 14
mp5x

mp5x Nevhodné

07.12.2011 | 21:06

Je smiesne viest polemiku nad niecim takym a vzajomne sa urazat.Je pravda,ze kriz je krestansky symbol na ktorom ukrizovali Jezisa,ale zaroven je pravda,ze v tej dobe to bol bezny trest pre previnilca.Mozno to divadielko malo istu myslienku,len nebola vyrieknuta,alebo bola prehliadnuta.Prirovnal by som to k obrazom moderneho umenia...Keby s podobnym vytvorom prisiel ziak do skoly,tak je to machlanina.Avsak,ked to namaluje znamy maliar a prida k tomu myslienku,tak je to umenie.Mozno poznat myslienku toho divadla,tak sa nik nepoburuje,ale berie to len ako nevkusne umenie.(kriz-trest;pornoherecka-previnilec???)

17 8
xmarduk

xmarduk Nevhodné

07.12.2011 | 20:55

Tak toto ma vždy pobaví aj v porne, všetci ovešaný, potetovaný krížmi alebo taká hudobná ďakovačka za nejakú cenu - "Ďakujem Bohu" a v textoch f...., f...., f...., f.... Ako povedal Marilyn Manson o kríži - falický symbol rockovej hviezdy. http://goo.gl/xQbJn

10 7
OBVIUS

OBVIUS Nevhodné

07.12.2011 | 20:00

ja nechapem co sa komu na tom nepaci? ja by som sa na to siel pozriet. snad si nemyslite ze klerus ma patent na kriz?xD rimania ho pouzivali ako muciaci nastroj, a pred nimi aj kedekto iny, nieje to ziadna posvatnost, ale muciaci nastroj a do S/M sa hodi. ze to spopularizovali cirkevnici a modlia sa k tomu je ich problem. a tie vyhrazky smrtov, len dokazuju ze pambickary su fanatici, nekazal im nahodov jezis o laske? odpusteni? porozumeni? su to cvoci...ako keby mna malo rozculovat ze papez sa oblieka ako uchylny transvestita...

22 12
relaxuj

relaxuj Nevhodné

08.12.2011 | 02:05

nie na 100 percent ale na 95 percent som chcela napisat toto iste :) Zi a daj zit, len niektori veriaci a na viere nezalezi, su vsetci rovnaki, to nechapu...daju ti zit , ale iba podla ich pravidiel, zabit a vyspovedat sa mozes, ale zabavit sa s krizom na diskoteke nie :DD chodte do pekla :DD

8 10
volume1

volume1 Nevhodné

07.12.2011 | 19:29

kurvy spinavy nemecky

9 15
vakambas

vakambas Nevhodné

07.12.2011 | 18:58

zas to režiser posral... DEVU mali na kôl nastoknúť Smiech Smiech Smiech

4 13
FREE778

FREE778 Nevhodné

07.12.2011 | 18:37

Páčí sa mi ako jeden druhého osočujete a podstata Vám uniká, potrebujete sa vyštekať na jeden na druhého? Alebo povedať svoj názor?

13 10
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:45

však o tom sú diskusie na azete :) ľudia sa vyštekajú na 800 aj 900 príspevkov v diskusii a autor má tučnú províziu.. a kedže idú tie vianoce, kresťansky mu chceme pomôcť k nejakej tej korunke Spokojnosť

4 1
Frauakbari

Frauakbari Nevhodné

07.12.2011 | 18:32

Viem,že by som mala reagovať na článok, mne ale nedá nereagovať na diskusiu Haha prečítala som si všetky vaše diskusné príspevky páni...ste ma neskutočne pobavili Smiech a bohužiaľ, dospela som k názoru,že ani ten najväčší puritán z vás nemá ani šajnu o tom čo je náboženstvo, čo je viera, čo je kríž...atď.,atď.,atď.No ale veď každý svojho boha chváli Že aha a hlavne že bľačíme,že Nerozumiem tomu Haha Haha Haha Smiech Smiech Smiech Smiech Smiech

13 24
Habco2

Habco2 Nevhodné

07.12.2011 | 18:25

Nech je to už z históriou ako chce,ale niečo v sebe nosíme,že pri pohľade na kríž nám príde na um kostol,to už musí byť generácie dozadu,a zase keď človek vidí kurvu,tak vidí diabla,niečo zlé,a to do seba zapadá poburujúco,je to hanebné... Nesúhlasim fuj,odpad,špina,fajčiť bezdomovcom nasilu..

8 12
KOVI171

KOVI171

07.12.2011 | 17:28

Príspevok bol odstránený z dôvodu porušenia pravidiel diskusie.

fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:47

ém skós písať ém vác zrozumiťeľné ... oki KOVI ?

4 1
vampiriak

vampiriak Nevhodné

09.12.2011 | 17:36

tento KOVI171 to je ukážková vizitka úrovne tých...

8 5
KOHUTHC

KOHUTHC Nevhodné

08.12.2011 | 00:32

skorej ty si jebko ...take pičovyny tu vypisuješ ze sa nebude hanobit Haha Haha Haha sa uvedom a zobud sa zo sna kto tomu zabrani aby sa nehanobil?...mudrlant Fajn policia určite nie ta to ma taktiež v piči... Haha a ty dôchodci to istotne... Súhlasim

9 9
N1BOOMM

N1BOOMM Nevhodné

07.12.2011 | 23:32

Tak utekaj poslať aj ty výhražný list tomu prevádzkovatelovi disko, pánbíčkár. "a hotovo"

8 8
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 18:57

KOVI,ma cirkev vlastnicke pravo na kriz? Ak ano doloz mi ho. Že aha

17 20
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 19:01

Dr.Jekyll_Mr.Hyde, kríž je symbol našej viery. Nikto si ho neprivlastňuje, iba si obraňujeme čo je nám sväté. To snáď nie je také zložité na pochopenie.

29 18
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:48

jasne že to chápeme, presne tak ako keď dobrí kresťania robili krvavé čistky v Jeruzaleme... Pýrim sa

7 2
vampiriak

vampiriak Nevhodné

09.12.2011 | 17:40

HALOOOO - kríž je symbol MUČENIA - patrí do sado/maso praktík a pornografie - to že niekto si z toho urobil modlu určite nebolo zámerom ani Boha ani Ježiša a ani nikoho so zdravým rozumom.

6 11
N1BOOMM

N1BOOMM Nevhodné

07.12.2011 | 23:36

Kríž sú dve rovné dosky, jedna dlhšia druhá kratšia navzájom prekrýžené. Je to veľmi praktický tvar na prichytenie ľudského tela. takže vôbec to nie je simbol!! Simbol to začne byť až vtedy ak si ho vaša viera pripne na stenu, alebo na krk. Za vojny si označovali na lietadlá počet zostrelených protivníkov práve krížom, ale nemalo to nič spoločné s vierou.

6 18
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 19:11

Este raz,cirkev a teraz dokonca aj veriaci ma/maju vlastnicke pravo na kriz? Ak dokazes na to rozumne odpovedat,prosim. Mas sancu,ideeees. Že aha ps:Zbytok tvojej argumentacie je irelevantny.

15 24
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 19:33

Neviem teraz, čo si si nevšimol slovo symbol, alebo nevieš čo to znamená. Obrúčka je symbol tvojej lásky k žene, páčilo by sa ti, keby ti ju niekto strhol z ruky a pošliapal? Srdce je symbolom lásky, nikto naňho nemá vlastnícke právo a predsa si ho zaľúbenci vyrývajú do stromu. Irelevantná je tvoja otázka, či majú kresťania na kríž vlastnícke právo.

31 12
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:50

háhá -a ja som Elf a neskutočne ma serie, keď si "zaľúbenci vyrývajú srdcia do stromu" Milujem to Som záludný

10 2
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 19:46

Maju krestania vlastnicke pravo na kriz ako symbol? Tu metaforu s prstenom,co si pouzila v prispevku je zla. Že aha

10 28
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 19:53

Prečo? Existuje veľa ľudí, ktorých zmyslom života je kresťanstvo a láska k Bohu, tak ako pre teba láska k svojej žene.

28 11
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:52

obrúčka je len obrúčka, ale moja žena je moja žena s obrúčkou či bez nej... ja som nesľubovaľ vernosť obrúčke ale mojej žene. Pre mňa je symbolom lásky spoločné dieťa Som zaľúbený

8 2
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 20:36

Co je zaujimave,ze od veriacich sa nikdy nedockam odpovede na povodnu otazku. Aky hnusny paradox. Spokojnosť

15 24
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:53

aj od Žida skôr dostaneš odpoveď ako od kresťana :) (od Žida ešte aj vysoko inteligentnu a prudko poučnú) Súhlasim

5 2
thoregon

thoregon Nevhodné

07.12.2011 | 18:18

Neexistuje žiadny dôkaz, že by v priebehu prvých 300 rokov po Kristovej smrti ľudia, ktorí sa vyhlasovali za kresťanov, používali pri uctievaní kríž. V štvrtom storočí však pohanský cisár Konštantín prestúpil na vieru odpadlíckeho kresťanstva a presadil kríž ako kresťanský symbol. Bez ohľadu na to, aké boli Konštantínove pohnútky, skutočnosťou zostáva, že kríž nemá nič spoločné s Ježišom Kristom. Kríž má v skutočnosti pohanský pôvod. New Catholic Encyclopedia priznáva: „Kríž možno nájsť v predkresťanských i nekresťanských kultúrach.“ Viaceré ďalšie odborné zdroje spájajú kríž s prírodnými kultmi a s pohanskými sexuálnymi rituálmi. Prečo bol teda tento pohanský symbol presadzovaný? Zjavne preto, aby bolo pre pohanov ľahšie prijať „kresťanstvo“. No oddanosť akémukoľvek pohanskému symbolu je v Biblii jednoznačne odsúdená. (2. Korinťanom 6:14–18) Biblia tiež zakazuje modlárstvo v každej podobe. (2. Mojžišova 20:4, 5; 1. Korinťanom 10:14) Praví kresťania majú teda opodstatnené dôvody, prečo pri uctievaní nepoužívajú kríž.* Prečítaj si to ty trkvas http://www.watchtower.org/v/bh/appendix_05.htm

26 13
thoregon

thoregon Nevhodné

07.12.2011 | 18:15

Smiech tvoj príspevok zodpovedá tvojmu veku a jebko si ty, len sa lepšie pozri do zrkadla, ak sa už náhodou holíš. Mňa tak isto nezaujíma, či no niekto hanobí a hotovo! Dúfam, že ti to jasné, pripálený mozog

14 18
thoregon

thoregon Nevhodné

07.12.2011 | 16:54

nechápem, čo sa všetci rozčuľujú. Bola to uzavretá spoločnosť na pozvánky a nie je to klub, kde je morálka na prvom mieste. Okrem toho, kríž ako symbol je ďaleko starší ako nejaké kresťanstvo, ktoré si ho privlastnilo. Keby toho pána nepribili na kríž, tak by ste možno uctievali drevené koleso

27 14
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:55

KONEČNE normálne slová...

4 1
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 17:23

Ale toho pana tam pribili, aspon kazdy tak hovori ze to tak bolo, tak ze narazka je jasna a preto provokuje.

12 9
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 18:58

Kazdy hovori,ze to bolo tak. Smiech Smiech Smiech A dokaz,nic? Čože? Spokojnosť

9 9
B-Flat

B-Flat Nevhodné

08.12.2011 | 05:38

No a? Nektory tomu chcu verit, co tebe je do toho? Chces byt skepticky, tak bud... ale udrz uroven a neprovokuj. Buddha zil este pred Jezisovi, tez nikto nevie ako to znim presne bolo, a nikto nepotrebuje pornoherecku priviast o nejaku buddhisticku sochu. Tebe sa cirkev nepaci, mozno cele krestanstov nie... fajn. Ale druhym to mozno neco znamena tak to respektuj, ako ja respektujem teba.

7 5
s-t-e-n

s-t-e-n Nevhodné

07.12.2011 | 16:12

... ja by som tam pribil toho samotného majiteľa klubu ... ale predtým by som ho zbičoval MASTNOU POKUTOU !!! Som záludný ANTI-CIRKEVNÉHO BUZERANTA !!!

10 31
filiosys

filiosys Nevhodné

28.01.2012 | 09:29

suhlasim s tebou ak je trestny cin taka blbost ze hajlovat alebo povedat ze holokaust nebol tak uz moze byt trestne tusim aj kychanie. ak z akehokolvek dovodu nieco velku cast ludi poburuje a uraza tak by sa to nemalo robit ani krize ani hajlovanie ale skor by sa malo venovat viac pozornosti kradnutiu a realnemu nasiliu.. s pozdravom na straz... neni to trestny cin generalny prokurator tak rozhodol v pripade s m. kotlebom. konecne zdravy nazor..

1 1
thoregon

thoregon Nevhodné

07.12.2011 | 16:50

bežkaj, Berlín je cca 650 km

21 10
fatefounder

fatefounder Nevhodné

12.12.2011 | 20:56

Haha Haha Haha Haha Haha Haha Haha

3 1
dior220

dior220 Nevhodné

07.12.2011 | 14:30

je to otras mna ako krestanku to uraza...velmi...inak ondrikov anjelik si kocka uz viackrat som si ta vsimla, to iba medzi recou a som hetero:)

27 17
emilo

emilo Nevhodné

07.12.2011 | 14:39

hm, zviazaná pornohviezda na kríži Ťa uráža. Keď už niekto má byť na kríži, tak nech je nahý, pribitý klincami cez ruky a nohy, nech má ešte prebodnutý bok a nech tam tri dni skapína kým zomrie od zranení a smädu. To je dôstojné a hodné uctievania kresťanov. Zviazať ženu len tak akože pre zábavu, bez toho aby jej niekto ublížil je úchylné. No neviem. Mne to prijde skôr naopak.

19 26
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 15:06

Emilio, nabudúce, keď sa rozhodneš zahrať na inteligenta, prečítaj si o problematike, ktorú chceš komentovať. Vieš, vyzerá to potom komicky, keď ide niekto, kto nemá ani páru o tom, aký je zmysel kresťanstva a ukrižovania písať preslovy o tomto náboženstve.

32 16
dior220

dior220 Nevhodné

07.12.2011 | 15:02

vies..v krestasnstve je symbol ukrizovanie iny...ano mas pravdu prebodnuty atd..ale je to symbol obety zivota za nas vsetkych toto je cisto pre ucel smylnenie

25 11
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 14:54

Naco zbitocne provokovat? Kazdy ma iny nazor nato, ale... naco stale presadit ten svoj? Komu to robi dobre? Čože?

19 2
emilo

emilo Nevhodné

07.12.2011 | 15:05

B-Flat.. však to.. ľudia čo sa radi zabavia povedzme aj takto netradične sa nehrnú na kresťanské fóra aby niekomu dávali rozumy o bondage a pod, zato niektorí tzv.krestania vrazia všade kde je obrázok peknej nahej ženy, aby to hneď riešili.

11 17
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 15:07

Su taky krestania co stale, kurva musia presvecit ze ich cirkev je ta najlepsa... ale oto nejde. Ide o respekt vseobecne oproti nejakemu nabozenstvu. Tak to vidim ja.

19 6
emilo

emilo Nevhodné

07.12.2011 | 15:31

B-flat.. to by nikdy nevznikli také diela ako Život Briana a bolo by to škoda :o)

4 12
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 15:42

Ne, tam to bol o humor, a ako vznikli cirkvy. Ked si pametas, Jezisa tam nevysmiali ale ludia aky su sprosti.

12 2
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 14:33

Ďakujem, to si aj ty Že aha

26 5
Vantage

Vantage Nevhodné

07.12.2011 | 14:07

Myslím, že by sme mali zrušiť križovatky dvoch na seba kolmých ciest - aby to náhodou nepoburovali našich extrémne citlivých veriacich.

20 23
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 13:49

Je to nechutné, zvrátené a dehonestujúce. A tú pornoherečku by radšej mali zobrať na rozbor mozgu, je zarážajúce, že aj človek - najdokonalejší živý tvor dokáže mať v hlave také vzduchoprázdno. Ľudom už nie je nič sväté, nezastavia sa absolútne pred ničím. Je mi z toho zle.

39 19
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 14:27

Povieš mi prečo tu teraz ťaháš sexuálne obťažovanie kňazmi? Pozri, je iba tvoj osobný problém, keď nie si ani natoľko tolerantný, aby si dokázal rešpektovať niekoho vierovyznanie. Na svete sú milióny ľudí, ktorí veria v Boha a s takýmto odporným dehonestovaním symbolov svojej viery môžu mať problém. Ani inteligentný neveriaci človek predsa nemôže fandiť niečomu takému. To už s ním nie je niečo v poriadku, keď hej.

33 13
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 14:28

To malo ísť pod Vantage

24 5
Vantage

Vantage Nevhodné

07.12.2011 | 14:05

Rozhodne je nechutnejšie, keď tlstí farári sexuálne obťažujú mladých chlapcov. A rozhodne sa to aj deje častejšie ako nejaká holá baba na kríži. Na "rozbor mozgu" (zrejme si myslela psychotesty) by mali ísť všetky tie tupé ovce, ktoré sami seba volajú že "veriaci" Haha

19 29
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 15:01

Boh ano, cirkev nie. Ja vtom robim rozdiel. Som velmy skepticky clovek, ale jednoducho verim vtomu ze Jezis existoval. A keby aj bol len clovekom, ktory povedal co povedal... je to absolutne bez respektu voci takemu cloveku. Keby to bol aspon nejaky umelec, ktory boh vie co chce vyadrovat... ale tak len zo zabavay a srandy... Sme ludia, aj ked sa nepozname osobne, existuju vstahy medzi namy. Su nektory ozaj taky bezcitny?

20 4
emilo

emilo Nevhodné

07.12.2011 | 13:35

myslím, že to dievča sa na kríži bavilo omnoho lepšie ako kristus a aj sa na ňu lepšie pozerá. Možno by si každý mal hľadieť svojho, veriaci kostoly a ľudia čo chodia na párty zas svoju zábavu. Keď sa jedni miešajú do zábavy druhých, sú z toho len zbytočné nepokoje.

17 13
giacomoGC

giacomoGC Nevhodné

07.12.2011 | 12:40

haha celý život sa žíví pornom ale veriaca rodinu ju odsúdila teraz za polhodku visenia na kríži :) to je fraška takéto myslenie :))

17 16
Vantage

Vantage Nevhodné

07.12.2011 | 14:06

čo čakáš od tupcov?

6 15
Gylaran

Gylaran Nevhodné

07.12.2011 | 12:11

No "chudatko" Chantal. Ona taka veriaca a pornohviezda. Nech rodicom porozprava, co ma za pracu, lebo neverim, ze to vedia. V nedelu do kostola a potom hybaaaj natacat. Tfuj

10 17
Peterson6

Peterson6 Nevhodné

07.12.2011 | 12:10

mam pocit ze v dnesnych dobach uz ludstvo nema uctu knicomu,a tak aj dopadneme.

25 6
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 12:58

Pekny krizik. Mam otazku. Ten "Boh" v ktoreho veris,aj ti uz pomohol? Čože? Výborne

9 20
Karenas55

Karenas55 Nevhodné

07.12.2011 | 11:25

jasne,radšej tam mal urobit pokus o zápis do knihy rekordov,že by ju vymmrdal každý návštevník podniku zadara a mohlo im byt lepsie,možno by to tu štetko menej bolelo, keby do nej vrazili za 24 hodin 1000kokotov a reklama by bola ešte lepsia a jej katolicka rodina by sa nenasrala Smiech Smiech Smiech Haha Haha Haha

13 13
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 12:00

Koľko kresťanov čo by tam bolo by už nemalo nič proti krížu :DDD

10 16
majcekn

majcekn Nevhodné

07.12.2011 | 11:08

škoda ,že na tom kríži nevisel niekto z našich politikov,nikto by sa neurazil a ani by ho dolu nemuseli dávať Smiech Smiech Smiech

22 10
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 10:12

Show poburila len konzervativnych veriacich. Preco ma to neprekvapuje? Čože? Výborne

19 15
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 15:05

Vobec nesom konzervativny a mna to stve, lebo bez dvovodov sa nekto musi hrat s citmi ludmi.

15 11
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 18:51

Niekto sa zahrava s citmi ludi? Skor s vasou blbostou. Že aha

8 14
B-Flat

B-Flat Nevhodné

08.12.2011 | 05:41

Len ty si inteligent... to som si uz aj v inych diskussiach vsimol.

8 5
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 10:40

Každý normálny si pozrel fotku, povedal si že je pekná a hotovo. No a tí druhí tam vidia krížik, tak ich to poburuje. Haha Podľa mňa si veriaci nevšimli ani tú nahú ženu Pýrim sa Súhlasim

19 22
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 13:00

gariasBJ..dam ruku do ohna,ze vacsina krestanov onanuje nad obrazkami nahotiniek,pri porne. Mozno aj nasobne viac ako Ti zli ateisti. Smiech Že aha

19 20
Vantage

Vantage Nevhodné

07.12.2011 | 14:13

Pozri sa už len nato, kto najviac obťažuje mladých chlapcov? Katolícki kňazi, zástancovia lásky ku blížnemu svojmu, dodržiavajúci desatoro (nezosmilníš) a odporcovia homosexuálov Haha Je z toho na grc, ako píše vyššie tá naivná kráska...

12 17
satanzkriza2

satanzkriza2 Nevhodné

07.12.2011 | 10:01

som pobureny z toho Že aha Smiech Smiech Smiech Smiech Smiech Smiech

6 14
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 09:13

"vyhrážky smrťou"...aký je rozdiel medzi kresťanom a moslimom? Žiadny. Obaja sú chudáci čo veria radšej dogmám, ako by sa snažili urobiť svet lepším a ctiť si pravdu. Stačí dve náboženstvá, ktoré každé tára že práve ich boh existuje a keď sa nevedia presvedčiť, znamená to, že nemajú JEDEN JEDINÝ dôkaz. Napriek tomu všetci slepo veria. Čo iné vám môžem povedať ľudia, len toľko, že svet je preto v takých sračkách, lebo ste tu skoro všetci naivní blbci. Nič iné si asi nezaslúžime....

25 23
Peterson6

Peterson6 Nevhodné

07.12.2011 | 12:16

bohu chvala ze ty niesi naivni blbec...

19 12
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 13:01

Peterson6. Vies preco "Boh" miluje ateistov? Čože? Neotravuju ho s pitchovinami! Smiech Blééé

17 18
Mirec201

Mirec201 Nevhodné

07.12.2011 | 11:21

kamos, tak ty si ze poriadny trapko. Ty blbec rozhodne si, ked nevidis rozdiel medzi krestanstvom a islamom. V prispevkoch nizsie zas do veci tlacis Judaizmus. Trosku postuduj "materialy" skor nez zacnes trepat. Takyto mormono svedkovia "jahodovy" ako ty ma vazne rozculuju. Že aha

19 16
Vantage

Vantage Nevhodné

07.12.2011 | 14:11

ty si radšej poštuduj, že prví zmienka o Ježišovi sa objavila až vo 4. storočí... Prečo asi? Že by o ňom doboví dejepisci nevedeli nič napísať, keď vedeli o Nerovi, Herodesovi a podobne, ktorí tiež žili vtedy, kedy mal žiť vymyslený Ježiško? Lenže veriaci mozog nepoužívajú, stačí im miecha. Na prežehnanie sa a otčenáš viac ani nepotrebujú. BTW., je dosť blbé, že Turínske plátno, do ktorého vraj zabalili Ježiša, keď ho sňali z kríža, pochádza zo 14. storočia, však? Ale to si už vy veriaci nejako sami pre seba odôvodníte, xixixixixi Aj vek Zeme a Vesmíru sa dosť blbo odôvodňuje, že? Haha Haha

14 17
Mirec201

Mirec201 Nevhodné

07.12.2011 | 15:07

lietadla ktore to napikovali do dvojiciek riadili americki piloti, amici nikdy neboli na mesiaci lebo tam by vlajka neviala - este nejake ine konspiracne teorie ? Haha

14 13
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 12:57

Mirec201,je nejaky rozdiel medzi krestanom a moslimom? Ja nevidim ziadny,fanatik ako fanatik,este aj Boha maju spolocneho,ked uz na niekoho ukazujes prstom,ze je trapko,vazne ti odporucam dostudovat tie materialy. Že aha Spokojnosť

17 18
kovacikmt

kovacikmt Nevhodné

07.12.2011 | 15:01

Ozval sa expert z Badina Haha Urob sam sebe laskavost, otvor si wikipediu a mrkni ockom na delenie Krestanstva podla cirkvy a potom vykladaj o fanatikoch. Blééé

12 12
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 18:49

Otvor si wikipediu? No dakujem,velmi poucne veci sa podozvedam na tej wikipedii,kde si prispieva kto chce a co chce,vobec nie je kontrolovana odbornikmi na danu vec,problematiku. Že aha Výborne Blééé

10 8
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 12:01

Vidím a veľký..moslimovia neupalovali a ani nespravili svetové vojny ako kresťania :D

15 21
Mirec201

Mirec201 Nevhodné

07.12.2011 | 15:12

"spravit svetovu vojnu" - to si asi fakt robis srandu - minimalne gramaticky. Svetova vojna je pojem 20. storocia.

15 10
ivan.vojtek

ivan.vojtek Nevhodné

07.12.2011 | 09:57

tak ponúkni riešenie ty.

15 3
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 10:38

Riešenie neexistuje, pokým sme naivní a hlúpi. Budeme večne otrokmi, majúcimi pár centov v peňaženke, tak aby sme ako tak slušne žili (mnohí ani to nie) a budeme sa modliť za večný život, ktorý nikdy nepríde.

12 18
remail.d

remail.d Nevhodné

07.12.2011 | 09:09

-svet je už blázon !; a myslím si,že omnoho ctihodnejší robia horšie veci--len to až tak nepretŕča!--Nieje horšie ak niekto spôsobuje BIEDU kolo seba? ; Srandy si všímame a totálnu zvrátenosť/biedu/berieme ako fakt,bežný jav! HNUS .

17 6
vampiriak

vampiriak Nevhodné

09.12.2011 | 17:22

remail.d toto je najmúdrejší a najobjektívnejší postreh v celej tejto diskusii, ktorá je sama o sebe podľa mňa zvrátenejšia, chorejšia, rozsiahlejšia a dlhodobejšia než tá krátka show na jeden večer v klube.

6 3
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 15:09

Tez dobry argument...urcite vtom neco bude.

12 0
arsenallg

arsenallg Nevhodné

07.12.2011 | 09:02

No jasne,vsetci "nabozensky zalozeni"su teraz kurevsky pohorseni,ze? Lebo nejaky chlap oslavi vyrocie s pornstar zavesenou na krizi... A co?????!!!!! "Milujem" tieto pohorsenia veriacich. Ked ale tzv milujuci kazatelia "bozej vole na zemi" osahavaju a zneuzivaju decka,zatlcie sa to nejakym nicnehovoriacim ospravedlnenim a prejavenou "lutostou" za zlyhanie jedinca!!!! Z tohto som pobureny a znechuteny ja. Povysujete utrpenie isteho cloveka menom Jezis spred dvetisic rokov,nad utrpenie nespocet malych deti sucasnosti

23 15
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 09:14

Páni, ako chcete požadovať morálne správanie od sprostých ľudí. Oni nemajú rozum ani srdce. Mnohí ľudia sú zvieratá čo po sebe doma hulákajú ako opice z džungle. Nebuďte "smiešni". Človek je naprostý netvor, ktorý si v pýche a sebectve myslí, aký je on úžasný ak ešte aj verí v uja na obláčiku.

19 16
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 08:50

V tom liste sa im smrťou vyhrážali asi drahí kresťania :D Jediné čo poznajú je nahý muž na kríži s prerazenými rebrami po kopiji, ale inak nemajú 99 percent kresťanov ani páru o biblii, že čo sa tam vlastne píše. Bieda priatelia, bieda je toto. Súhlasim

23 16
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 08:54

Radšej mohli znázorniť ako Boh kázal vraždiť ľudí V kánane, znásilnovať ženy židmi, alebo ako zabil novorodeniatka pri potope. Tam by to kresťanom mooooooooooooooooooooooožno došlo Smiech

16 22
dodi32

dodi32 Nevhodné

07.12.2011 | 08:31

....nech sa na mňa nikto nehnevá ale biznis ozaj nemá hrníc akým sposobom zarobiť . Pravdupovediac je to protivné a vobec je to aj potupenie veriacich , cirkvi a vobec všetkých normálnych ľudí. Tu by pomohla pokuta 1 mil. E , a zakázať klubu prvádzku min. na 5 rokov.Neviem či tu bude niekto somnou súhlasiť ale koniec koncov je to jedno - je to iba moj názor. Nesúhlasim

16 22
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 15:14

Ja by som ludom ich slobodu nerad zakazoval, ale vstach k slobode ktory maju, ten by som velmy rad napravil. Zo slobodov, pride aj zodpovednost. Ludia si stale myslia ze slobodny moze robit co chce, ale ... to tak neni. Len byt slobodny je stale relacia k tomu, ktory mu tu slobodu dava. Preto treba sa navzajom respektovat a tolerovat.

16 0
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 10:10

re:dodi32,tebe a mnoho tebe podobnym by som odporucal navstivit psychiatra"cvokara". Že aha

8 15
satanzkriza2

satanzkriza2 Nevhodné

07.12.2011 | 10:05

najväčši biznis je samotne naboženstvo ....stara pravda vravi ak chceš mať na svete všetko založ si vlastne naboženstvo a niektorym sa dobre dari oblbovať ludi tisice rokov Že aha ....aj papež žije v chudobe alebo v luxusnom bohatstve ? Že aha Blééé

22 14
Vantage

Vantage Nevhodné

07.12.2011 | 14:18

Náboženstvo je najlepší podnikateľský plán histórie ľudstva: Vymyslíš si nejakého "boha", ktorý je tak nedostupný, že ho vidieť ani stretnúť nemožno. Aby sa ale ovečky mali komu klaňať a aby mali do koho pchať peniaze, sám seba vyhlásiš za božieho zástupcu na Zemi. No a keďže pánbožko je všemocný, spravodlivý a vševedúci, iste je aj tvoja funkcia jeho zástupcu na Zemi v poriadku. No a že sa dejú vojny, epidémie, nespravodlivosti? Žiadny problém. Ľuďom povieme, že málo poslúchajú, že to je vlastne ich vina, s tým už pánbožko nič nemá. On má na svedomí len to dobré na svete Haha A 6 miliárd dementov tomu verí.

15 14
david30

david30 Nevhodné

07.12.2011 | 10:02

Nejak mi k sebe nepasujú slová "veriaci" a "normálni ludia"... Smiech

15 15
gariasBJ

gariasBJ Nevhodné

07.12.2011 | 08:51

Názor zo stredoveku... Tu išlo o tú pornohviezdu a nie kríž a Ježiša. Kto to nechápe má trochu vymetenú hlavu Spokojnosť Spokojnosť

15 26
Vantage

Vantage Nevhodné

07.12.2011 | 14:20

Ak je na kríži pekná nahá žena, a niekto si všimne viac ten kríž, myslím, že je to jeho súkromný problém a nemožno mu pomôcť Haha Haha Haha

14 17
B-Flat

B-Flat Nevhodné

07.12.2011 | 15:28

Kriz a porno herecka spolocne... tam je problem. Ktomu pride okolnost, preco sa take robilo. Kto to robil. Kto sa nato mal pozerat etc. vsetko ktomu pridava to svoje. Asy nebudes znalec umenia. Este raz, medzi ludmi existuju vstahy a citi. Umelec si pri takej akcii mozno este mohol domyslat... ale tak to to vypada ze nejakemu debilovy su medziludske vstahy a citi uplne jedno. A to mna teda uraza natom... ze uz kazdy debil si mysli ze si moze robit co chce, bez ohladu nato ako si to iny vnimaju. Jasne, ma to aj preto stve ze som krestan. Jednoducho nechcem aby si ludia stoho robili len tak co chcu. Ked si neco pritom myslia, dobre... som otvoreny na diskuziu, moze byt zaujimave. Ale takto...

9 10
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 18:55

B-flat...vy krestania mate na kriz akesi vlastnicke pravo,ci ako mam tomu rozumiet? Čože?

9 18
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 19:00

Môžeš tomu rozumieť tak, že je to symbol našej viery. Nikto si ho neprivlastňuje, iba si obraňujeme čo je nám sväté. To snáď nie je také zložité na pochopenie. A zavesiť tam holú pornohviezdu je priama provokácia.

28 11
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 19:14

Ty vy z toho robite provokaciu. Pohorsujete sa nad blbostami,pre mna nepodstatnymi. Co tak sa pohorsit napr. nad pedofiliou v cirkvi? Len tak mimochodom. Že aha

11 23
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 19:36

Áno, to je pohoršujúce. Tvrdí niekto opak?

25 4
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 19:49

Je to pohorsujuce pre ortodoxnych krestanov. Mnou to ani nepohlo,pretoze kriz nepovazujem za symbol krestanstva. Že aha

7 22
ondrikov_anjelik

ondrikov_anjelik Nevhodné

07.12.2011 | 19:51

Narážala som na pedofíliu.

23 3
Dr.Jekyll_Mr.Hyde

Dr.Jekyll_Mr.Hyde Nevhodné

07.12.2011 | 20:38

Ospravedelnujem sa,nespravne som si to vylozil. Pýrim sa

4 18

Najčítanejšie články

Týždeň Mesiac

Prihlásenie

Táto akcia vyžaduje prihlásenie. Chceš sa prihlásiť?

Áno Nie

×